Windows kullanan geliştiriciler için WSL 2 (Windows Subsystem for Linux) büyük bir devrim oldu. Artık dual-boot kurmaya veya ağır sanal makineler çalıştırmaya gerek kalmadan Linux terminalini doğrudan Windows içinde tam performansla kullanabiliyoruz. Docker ve Docker Compose entegrasyonu da inanılmaz akıcı çalışıyor. Sizin WSL 2 deneyiminiz nasıl?
WSL 2 olmasaydı herhalde tamamen macOS'a geçmek zorunda kalırdım. Windows üzerinde Docker çalıştırmak artık eziyet olmaktan çıktı.